mandag 21. juni 2010

ups.)

vært litt sløv med blogginga gitt. har vært litt sløv med å telle karbohydrater i det siste også. så denne 3uka på slankern har jeg nok ikke gått ned noe særlig. men er ikke veiedag før i morgen. men er sikker på at det ikke noe vektnedgang. har hatt pause i helgen. kosa oss veldig. spiste sjokolade noe jeg ikke har gjort på 2uker. guuuuud det var deilig. men fra i dag av er det full sjerpings. prøver å finne mat med nok fett, men syns det er veldig vanskelig jeg. jaja nesten 5kg minus da er det bare 5igjen til der jeg var før svangerskapet eller f.s. som jeg kaller det;) skulle likt å komme ned 5kg mer enn det, men tror det blir en evt bunus i så fall:)

i dag er det dag 20 og jeg er fortsatt på vei inn i bikinien;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg igjen en hilsen da vel